We gaan bijna

14 januari 2019 - Zwolle, Nederland

We gaan bijna

Nog maar 21 dagen voor vertrek naar Sri Lanka. Ik kijk er zo ontzettend erg naar uit, de meeste voorbereiding zijn al getroffen. Weken geleden heb ik alle formulieren opgestuurd naar Sri Lanka zodat mijn visum geregeld kan worden. Daarnaast kreeg ik een waslijst aan spullen die aangeschaft moesten worden, dus maar even de stad in gegaan om dit te gaan regelen. Kleding, zonnebrand, alles voor op het bed en ga zo nog maar even door.

srilanka

Afgelopen dinsdag middag ging ik mijn vaccinaties maken, dit was de eerste keer dat ik spanning voelde. Ik vind dit namelijk echt verschrikkelijk. Vier naalden die je lichaam in gaan, het doet niet eens pijn maar de gedachten alleen al. Achteraf viel het allemaal reuze mee, maar helaas nu vier dagen later nog steeds last van mijn bovenbenen en bovenarmen. Het voelt als een erge spierpijn. Hopelijk is dit bij de herhaling vaccinatie minder!! Want die is pas 29 januari en we vertrekken op 3 februari.

sri-lanka-tea-women-farm

Afgelopen donderdag met zijn vieren even gaan lunchen bij Blij. En met zijn vieren bedoel ik de andere drie studenten die samen met mij afreizen naar Sri Lanka. We hebben even gekletst over hoe we er allemaal voor stonden en wat we echt niet vonden kunnen. Uhmm uitgespuugde tandpasta in de wasbak vind ik echt niet kunnen.... Wat vinden jullie echt niet kunnen bij huisgenoten?

Treinreis-Sri-Lanka

Jullie horen snel weer van mij, liefs Kaylee